Pages

Monday, September 26, 2011

within 2 days.. within a day.. ***sigh**




Eventhough i have a lots of works to settle by today n by end of the week.. my otak my energy masih tak tarak mau jalan ok.. i hate monday.. tak tercapai dek akal ku.. n believe it or not as for today jer kebosanan tahap dewa mahaguru 2 entry dah aku memblogging tanpa rasa bersalah sbb keje ku pending serabut la nk pikir n cari solution.. boleh tak nk just que sera sera haha sudah pasti tk boleh .. k dah buat dah bukan tinggal terus.. i just need mood keje n idea utk abiskan all this.. U GO GIRL!!!!! haruslah go ke tk go haruslah disettle kan jua........... oklah at last my brain started to think about the work ... idea...selepas mood malas hilang sedikit demi sedikit.. Misz Waniez back on track  :)  One almost done 2 more to go.. Aja2x fighting kan like korean selalu ckp...Oh yup anybody nk jadi personal drive to my DATUK.. as he desperately need the driver in within 2 days.... haha masaklah nk cari dlm masa 2 hari.. Datuk siap buat diskusi dgn diriku hampir 1 jam tk puas hati his driver berhenti macam tu dahlah tk ckp dekat dia ckp kt maid dia bengang betul la my boss tuh.. and that driver pun satu bgla tau dahlah datuk tu provide umah utk dia n in law tinggal lagi and OT pun byk gak babe.. So far for me tk lah byk kerenah sgt my boss cuma jadual dia yg busy kesana sini kan tk tentu masa....just one thing la sometime ada org yg tk bersyukur kan k la yg kena tapis will be me haha.. so war war kan yer kengkawan... Insyallah i'll be able to finish up all my pending work....*^SMILE^* sambil minum my yogurt drink as my perut kinda bloated la today .. gastrik kot..


So alright uolss will update soon..see you around.......^_____^



XOXO 
Ms. Waniez

No comments:

Post a Comment