Pages

Tuesday, September 27, 2011

saya sgt bosan.. klu saya posting kt luar malaysia .. thinking off hmm



Ada tkder sama jer.. tahap kebosanan yg melampau .. routine work. routine life.. so misz waniez ada rasa nk gi mana-mana or big change in your life? your career?? the decision is in my hand kan kan kan.. naper tah mood lately sgtlah bosan tahap gaban.. kertas-kertas di tanganku hmm akan ku consider jawapannnya... just waitttttttttttt....!!!! missing someone like helll...cut this crap perlukah dia muncul tadi?? undeniable feelings yucksss..dgn scarry morninkkk and now kepala pusing task yg ada tk abis.. kena buat agreement pulak wtf.......... ada org keje senang jer.. and my boss nie tk nak blk lagi ker?? dah 7.30 pm.. keje mmg tk pernah abis .. and now what bundle of document missing mana nk cari sbb i dun have the copy.. btwn this is my blog suka tk suka korang baca suka hati la nk jot down apa jer kt sini.. sbb saya hanya manusia biasa.. saya juga ada buat silap saya juga ada perasaan saya juga berhak bersuara saya juga berhak utk happy saya juga berhak utk rehat saya juga berhak untukkkkk??????ok boss saya mau pulang.. pending pun pending la esok masih ada.. lgpun baru siap then dtg lagi.. itu namanya routine keje kan kan kan.. i wanna go home .........!!!!I don't wanna start anything that isn't my intention at all.. I just want to speak up to breath in and out  as i need a space on my own..I've said this in the past and I'm gonna say it again and again


XOXO

Ms Waniez 

No comments:

Post a Comment