Pages

Sunday, December 18, 2011

MY LAZY SUNDAY...zzzzzzzzz




Hi it's a beautiful sunday .

.so finish all my housework..laundry...ampai kain, angkat kain, lipat kain, kemas bilik, kemas depan, kemas dapur... just cook simple lunch sup ayam sayur ala siam, kerabu ikan bilis and telur dadar.. and homemade lemonade..so just me and my housemate (afzan) jer mkn ..hmm malas seyh nk kuar .. yesterday pun my fren ajak and pujuk me keluar.. my answer malas not in mood haha lgpun i nak rest puas2 home sweet home.. sorry korang next time jerlah..gonna finish my book..then hmm finish my writing sementara idea dok ada nie..
lyn citer korea , astro... haha menari exercise la tuh...i love to dance... nak nak pulak catchy song.. and yg penting leh bertafakur di tikar sejadah tanpa gangguan..
what's next?? beddozinnn time hehe.. i love weekend... home sweet home..
as today I don't feel like doing anything I just wanna lay in my bed, 
don't feel like picking up my phone, so leave a message at the tone.
 'Cause today I swear I'm not doing anything nothing at all..
and nobody's gonna tell me I can't...
^__^


k la just wanna wish uols happy sunday.. hope u a have a great weekender with your loved ones ya..

XOXO

Misz Waniez in lazy modeeeeeeeeeee 

hmm hoping that my long leave akan diapprove.. as i need a break long break...
my leave still pending and awaiting for the result.. 
just left a few days jer for a new year..
so ptg beauty time lulur, spa homemade tau..
craving for carrot juice jap lagi la buat.. huh malas tahap gaban..
now beddozzin time....jommmm


No comments:

Post a Comment