Pages

Friday, November 25, 2011

Di pagi jumaat..

Hi peeps..

Awal plak entry utk hari ini hmm you know why???
Because of



Hmm seawal pagi.. as i walk to my off.. in the MJ building normally at this moment tkder org and a bit quite but... hmm tk semena2x terlanggar someone... and kedengaran aduhhh... ok that i was holding gift fiza i think i terknock at someone huhu tak tau la which area... and that i receive msg from my sis and tgh baca msg and rasanya jalan situ agak luas ... so bila angkat muka first word from me... Oh sorry i tak sengaja... And what a bad day... i know this mamat and me and him mmg cam msg2 tk puas hati kot.. dah la nama cam my dad.. dia pulak siap cakap "Next time jalan tak yah la bermessage sgt dgn boyfriend you tgk depan sama yer" isyhh mamat nie.. then dgn selamba aku balas.. ok i'm sorry and was thinking nk blah jer dari situ.. malas nk layan.. pastu dia boleh pulak balas " Eh you macam tu saja.."  Oho this is too much apa lagi dia nak dun tell me nk melutut... by the way dia pun rasanya on the phone masa incident tu hah... nk salahkan org plak.. then i ckp " yes Mr abis tu you nak apa" ok for your information this mamat mmg sgt poyo ok use to work with him during our event ya allah dia punya poyo tuhan jer tau... muka jer handsome tapi attitude erkkkk no comment ok.. and rasanya dia tk puas hati kot sbb kebanyakan ladies yg nampak dia selalu cam gila bayang.. but not me ok.. perangai hampeh sikit mcm dialah org paling perfect kt dunia nie... ahh please... dah tu cam playboy plak ... in fact some of my colleague baik lelaki or pompuan pun ckp benda yg sama mamat nie poyo... pernah one time my last event 9th nov haritu one of budak off saya.... as i mintak tlg apit gi jumpa mamat tuh to check on the lighting and sound sbb that time i tgh prepare presentation of one of my speaker.. then after that apit datang... " akak sombong gila mamat tuh dia tak layan saya macam bagus" hmm panas jer aku masa tuh ok let me settle... so aku msk bilik AV dia and ckp "excuse me i think my colleague jumpa u tadi kan" belum abis ayat saya " oh sorry tadi i was on the phone tk perasan why u tk dtg jumpa i sendiri dgn senyum sinis kat saya" arghh this mamat nie apa masalah dia yer... "En. B.....n i was busy doing smtg tadi and i mintak org tlg deal dgn u by the way do you have prob with that ?? "Nope just why you tak deal sendiri".. ya allah apa kes dia nie.. huh... so itulah citernya dan adala beberapa incident yg tk menyenangkan and back to my previous story ... last2 msg2 pandang msg2 and just satu jer tk suka dia bg that kind of look arghhh,, and to my colleague yg cam rasa mamat tu handsome.. suka hati korang la but plse dun simply tag my name kt his pic ok... i don't like it...and sorry i have to remove my name from yr wall ... 
Secondly.. huh my boss yg sorang nie yg suka cari psl with me... rasanya his trip to Bali to everything dah i settle apa lagi dia tk faham in fact dah deal with sophie in london nak jugak tanya and find fault on me like i'm not doing my work at all plse ok ... check yr email everything i cc to you ok... stop harrased me boleh tk...
so annoyingggggggggg...and gelifyinnnnngg (haha word nie tkder dlm kamus sbb rekaan sendiri)
hmm oklah a bit relief lepas jot down everything kt sini ... lgpun today friday and i love friday..
rehat lama best3x.. lunch nie panjang la langkah kaki nie sbb bebudak nie dah mcm2 plan diorg
hmm apa nk beli for my akak gee punya belated bday sbb nk gi umah dia esk spending my time with my beloved sis and anak2 buahku yg so excited aunty nk datang.. mcm2 dah diorg plan..
can't waittt....


Xoxo

I love friday

No comments:

Post a Comment