Pages

Saturday, November 5, 2011

Di KeTiKa InI

 Saya berada didalam keadaan semua benda yang kita lakukan tidak kena. Kenapa? Satu keadaan yang semua perasaan bercampur baur.  Satu keadaan yang ada dalamnya, kecewa, terluka, sakit hati, sedih, runsing, rindu menjengah, sayang menjengah, cinta menjengah, kesian, marah menjengah, sakit menjengah, didatangi sakit tiba-tiba, semuanya datang menyerang bercampur gaul...sehinggakan adrenalin ku makin mengalir kencang terasa hari-hari yang kulalui berlalu pergi dan berbazir....  Perasaan di mana saya rasa kehilangan yang teramat.. Kehilangan yang pasti kehilangan kedua mama dan abah tercinta masih aku terasa hingga kini tiada pengganti bagi mereka tiada pengganti untuk ruang kosong dalam hati jiwa ini... kehilangan bapa saudara yang amat menyanyangiku... kehilangan rakan karib pergi meninggalkan ku .. kehilangan arwah fendi yang pernah menyayangiku... dan kehilangan ...bagi mereka yg telah pergi ku hulurkan doa agar roh2 org tersayang aman disana.. moga mereka ditempatkan dikalangan org2 yang beriman dan beramal soleh alfatihah..amin... mgkin satu hari saya ..kamu .. semua akan menyusul jua hanya tuhan yang tahu.. Saya rasa seperti hilang dalam dunia yang saya jejaki..seperti tidak berpijak dibumi yang nyata..Saya tersenyum, ketawa tapi hakikatnya saya menangis teresak-esak..hati diguris bagai sembilu..Mencari sesuatu yang hilang tapi tk jumpa.. Jiwa ... diri... fikiran terasa amat kosong .. Ya allah bantulah hambamu ini.. kembalikan keceriaan ku.. kembalikan kebahagiaanku.. kembalikan diriku.. kembalikan ketenanganku.. kembalikan ketabahanku.. kembalikan kekuatanku.. kembalikan keimananku..kau permudahkanlah urusan ku ya allah...amin

Salam aidiladha buat semua.. apakah pengorbanan yang telah kita buat??
Maaf bagi segala-galanya..
Maaf bagi entry-entry ku lately nie kerana aku sendiri tidak tahu mengapa..
Yang pasti terasa kosong, terasa tidak dihargai, terasa tidak disayangi..terasa kecewa 
bermacam2 rasa menghantui diri ini
but 
aku perlu kuat perjalanan masih jauh 
dan pertemuan kali ini.....


XoXo

Misz Waniez 
5 Nov 2011
4 pm


right now i'm watching filipino movie at astro
"And I love you so" nice movie and hmm i can feel lara dalam movie nie ..
will lara and christ be together??.. no more lies ok..
still waiting for the end of the story hope happy ending..as they're fated together



No comments:

Post a Comment