Pages

Tuesday, October 11, 2011

MY BUSY LIFE

it's been quite sometime i did not update my blog due to my busynesss of my off tasks this n that do this do that whoahhhh.. kena mengadap one of my boss hampir 2 jam hmm smtg serius..menyiapkan keje2 yg rasa perlu magic dikala itu.. last2 kena amend aturcara tukar speaker ...u know what i wish at the moment "I need a break... I need a holiday.. please grant my wish pretty3x please hahaaha... DREAM ON babe as my work still still pending .. penat giler seyhhh..tadi.yesterday just back from kuantan pahang outstation for memantau HIMPUNAN HIJAU 109... kali nie tepi beach ok and the crowd dlm 2000 might be lebih and the police , PGA, FRU ada... biasalah mana2 assembly ... interesting sbb all of them like don't even bother la with all the police berbagai they are likely having fun at the beach .".Lebih kurang 2,000 orang membanjiri pantai Taman Gelora, Kuantan hari ini untuk menzahirkan bantahan mereka terhadap pembinaan kilang pemprosesan nadir bumi oleh Lynas Corporation Ltd, di Gebeng."  but one thing for sure risau gak dgn crowd yg ramai seems ada group of 4x4 tgh bercamping kat situ and also bebudak PLKN ada function nearby the beach ... if smtg jadi sure kecoh suasana ... my boss dealing with the ketua polis kuantan... have a chatt also with some of tuan police mostly like questioning this n that ...off the record k as tak boleh sewenang2la expose kat sini.. too open kan... just for sure we're neutral and not biases... although there's one time there's a cartoon on shm 'toothless tiger" haha sesuka hati jer gelar itu ini ... we know what we're doing ok.. sila baca akta 597 yer... dalaman jgn ckpla but to be frank i'm proud to be part of human rights commission of malaysia.. human rights defender kan kan kan... hmm dgn team kali nie yg giler2x like nothing else matter... penat mmg penat sbb seawal 6.00 pagi have to be there at the pantai gelora.... mmg bergelora la mata masing2 sbb mengantuk lagi .. nama pun tugas... so kami yg menurut perintah... laungan HIDUP RAKYAT.. SAVE MALAYSIA..tetiba ada crowd calling out my name dlm hati biar betul siapa panggil nie.. hmm ok rupanya org2 asli dari pahang as u know kan ker one of my task handling all about org2 asli nie.. bersemangat betul la diorang nie.. i ckp jgn sampai tertangkap dah.. and diorang ckp tk takut kitaorang boleh tlg diorang hmm... macm2la diorang nie.. 

hmm dah hampir 3 weeks keje byk la sgt maybe nk akhir tahun byk benda kena settle kan.. btwn almost 2 weeks blk mlm.. and almost selalu la mesti kena minum my hot chocolate without cream hmm rasa cam dpt energy and can change my mood ..oh my pradaaaaa hehe dah addict dgn cinta hatiku hot chocolate.. i just can't resist ....lucky la starbuck nearby my office... mmg heaven la dpt..hehe with a big smile... tadi 2 my kakak call checking on me as dah lama tk call diorang sorry la my kakak2x adik busy giler... hmm dah nearly 3 hari bulu mata jatuh dgn byknya nyer kurang la bulu mataku... tk tahan bila jatuh dlm mata pedih seyh kena lense lagi ouchhh siapa la yg merindui ku tahap maksima nie.. my sis ? my bro? my bff? my nieces ? my nephews? or sesiapa jer i miss u all too.. tp naper la bulu mata jatuh byk sbb mmg menggangu mataku ..hehe..
introducing my lovey dovey...

k i'm done with my laundry...ion my baju for tomorrow klu ikut kemalasan tahap maksima mmg nk lie down isyh3x tk mo tk mo camtu kenala buat but klu la ada robot tlg buat semua benda hehe or aku ada magic cam citer I dream of jeannie just blink3x my eyes semua jadi atau cam citer bewitched haha mmg la tersangat heaven ...and again DREAM ON Misz Waniez... 


k la last but not least 
"SARANG TEBUAN JANGAN DIJOLOK"
wakakakakaka.. mmg la tersangatla bahaya ngeeeee hehe highlight merah lagi ..
saya nakal2 manja jer ahaks maafkan saya ngeee



XOXO

Ms Waniez


No comments:

Post a Comment