Pages

Sunday, October 30, 2011

IT'S A SUNDAY MORNING... MORNING PEEPS..



Panas cuaca hari nie.. bagus cepat kain kering.. how was your weekend ? hope uols have a wonderful one ya.. dun be like me ok.. hmm i'm getting ok sikit kot.. dah kena a few times sakit kepala so tk boleh nk fikir sgt tk boleh nk layan sgt mix up of feelings and tk boleh nk sobbing2 sgt.. tomorrow dah keje.. i need my mood and energy back.. tidur mlm tadi pukul 4.30 pagi layan dvd korea punya pasal sbb tk boleh tido and nk buang all sort of perasaan risau, sedey, useless, and mcm2 la.. so focus on movie korea.. hmm yg pasti haha kuar jugak airmata dah citer sedey huhu... then planning bangun lewat but tk boleh la bila rasa bahang pagi matahari then that's it my eyes ckp bangun bangun bangun...so bgn seawal 7.30 pagi rugi kan sbb cutilah masa nk bangun lewat esp utk org2x bujangan..so meaning masa tidur sgtla singkat tp angan2 tinggal angan2x ok..so first thing yg selalu aku buat minum air putih sbb org kata and petua and also from what i baca awet muda hehe and also after drink that air putih mineral water ker air masak ker it will automatically akan buat kita ke toilet so we will flush out all the toxin out..then perkara wajib yg kedua get my towel shower rasanya i'll be in my bathroom nearly 9.00 o'clock.. wah lama kan.. mesti korang pikir apa kes lama2 dlm blk air tu.. hep hep hep jgn corner2 ok.. hehe biasalah brush my teeth, cuci my face shower, shampoo rambut byk gak gugur, scrubbing with my lulur, buih sabun, basuh bilik air smbil2x and do my laundry.. so apapun keje off ker keje umah ker mmg tkkan abis kan... 
then ingat pesan my sis discipline on taking my vitamin.. jamu hehe utk kesihatan n energy ..arwah mama dulu pun makan jamu no wonder dia sentiasa fit and awet muda.. like me kenalah discipline kot kdg2 malas .. then cook fried meehoon for breakfast with tea just a small portion sbb just me and another hsmate dia masih lena diulik intan best kan huh jeles2x for those yg really dpt quality sleep.. k dia dah bangun.. she just cut her hair looks ok nmpk muda.. but one thing dia kata smlm blow ok lah nanti after mandi tk ok dah.. then i said to her just blow ur own la use my hairdryer yg ala2 salon tu then put some hair booster ker sure ok.. in fact straighten pun ada.. dia ckp "akak saya tk reti la" ok ok i ckp u gi mandi nanti akak tlg blow ur hair k.. kesian pulak..
tadi layan nigella bites kt 707 channel then layan keep up with kardashian at 711..lepas nie apa pulak..radio la pulak..oh lupa nk citer mlm tadi mimpi my beloved parents huggs and kiss me .. and we're in one place just 3 of us.. terubat rindu .. tau tak bila masa i'm down and terlalu sedey mesti akan mimpi diorang dtg comfort and console me.. rasa lucky jugak sbb only me in my family yg mimpi and dpt rasa semua nie..alfatihah to both of them..mmuahkss
one more thing smlm received msg from thaqif dia ask for a favor...msg dia camnie "assalamualaikum kakak. ini thaqif nie nk mintak tolong boleh??"  hmm cam pelik pun ada mana dia dpt my no and tk pernah2 msg or call pun haha.. ok korang tgh pikir siapa thaqif nie dia actually neighbour to my sis kt seremban so we one family kenal la..diorang suka with my family and setiap raya mesti turun taiping.. and this boy ada crush on my lil sis.. haha dulu ngan my anak buah but anak buah i jual mahal now dia baru sedar on my lil sis.. so gila abis la nie.. dia nk bg teddy bear kt my lil sis so suruh cover aku yg bagi tkt if my stepmom tau naya my lil sis.. although lain mak but still same father and i love her so much..  dia kata aku idola dia touching kan..she just finish her pmr.. and this boy pun cam ok.. so i jadi sis yg sporting but strict jugak la as long as my sis happy sbb i know she lonely jugak with attitude my stepmom only allah knows.. she close to my abah as my abah sgt penyayang and sporting...so dia pun one of my tanggungjawab kan.. haha nowadays budak zaman skrg bercinta open giler not like my time and uols punya time kan takut giler bab2 nie org nk kenal bg surat pun takut giler.. haha.. cam my time jgn mimpila lgpun time kita lain ...budak2 nowadays semua adv vocal pun sama and sorry to say nilai2 respect tu hilang.. yg tu aku kurang berkenan.. sorry la esp klu kurang ajar dgn org yg lebih tua mmg kepantangan aku.. so to my adik ..anak2x buah sorry u know me kan.. mmg kena direct la sound ok.. behave behave behave..
k la nak blow rambut housemate i dia dah senyum2 kat sebelah nie..
skrg tgh suka giler lagu nie.. and i keep on singing and repeat peat peat peat...
 i love you like a love song bab


I am hypnotized by your destiny
You are magical, lyrical, beautiful
You are... And I want you to know baby

XOXO
Ms Waniez....
11.17 am
sunday morning...30 oct 2011

No comments:

Post a Comment