Pages

Sunday, November 4, 2012

Hey..I'm back on track..

First of all.. sorry bebanyak lama tk mengupdate my blog.. hmm bila time nk update jer idea hilang n sejak dah keje tpt baru nie.. blk keje dah penat.. but kadang2 otw blk dari off idea mencurah2... tp once bukak my laptop..hadehhh tkder plak idea.. maybe i should scribble kt a piece of paper kot to make sure my idea tk losttttt.. hmm actually byk jugak untuk dishare n story mory.. but personal matter kena limit kot.. like my weekender... about my sickening hitler boss.. about my trip to sydney smbil visiting my bff pei kt sana.. about my nephews nieces..my dearest family.. my cooking.. my gathering with bffs..my work and many2 more.. activity for today layan astro first the cabin in the woods with my hsmate ..thriller horror movie.. zombie alaf baru..mcmana nyawa manusia jadi taruhan untuk duit.. kt bawah nie trailer from this movie..


masa aidiladha saya blk my hometown taiping perak.. proud to be from there ... on my way back with my anak buah amie and his two fren.. our journey mak aih seriously tiring.. longgggggggggggg journey.. kl - taiping  7pm - reach taiping 3 am.. gosh.. masing2 kepenatan as lepas keje terus gerak.. kura2 pun klu konvoi sure sampai dulu dari kitaorg .. so sesampai at my abg key's hse.. dia jemput me.. risau sbb kitaorg still tk smpi.. then bila masuk umah so sweet of my nephews nieces  afiq, fiqah, diah, azim, (asyraff tk blk) tetido kt depan..waiting for their aunty.. love them so much.. so i kiss them on their cheek one by one.. terkejut diorg.. haha aunty is here... can see a smile from their face.. so its nearly 4 am tomorrow dah raya.. so thinking of taking a short shower rasa tk selesa nk tido macam tu.. then my abg ckp tomorrow la mandi just basuh rambut sbb kena ujan n lap badan.. u got asthma kan.. nanti demam ..(actually mmg tgh demam pun..) ok bro.. tk jadi shower just basuh kepala jer.. dlm bilik excited fqah smbil tersenyum aunty for you.. and me like huh.. wow my fav colour pink.. tgklah dlm (said fqah) paper bag kitty in pink colour.. omg it's etude malgem toner.. n pink tumbler n a card.. she said for my belated bday gift.. haha surprise dia ckp .. tq sayang.. mcm tau jer aunty punya toner dah abis.. in fact product for skincare if from korea, japan n indonesia so far mmg bagus n suitable for my skin.. plus a few other brand.. ooops lupa miracle water from skII pun the best.. tk pernah try this etude brand toner but  from i heard it is good to our skin asia skin..The watery consistency is colorless and has a very fresh and fruity scent love it...for me it's a very nice toner and i hope that the oil control will work good as well..yeay (with big smile)..not forgetting to all my bday presents.. appreciate it n like so much.. zillion thanx ya.. 

the first pic itulah yg toner gift from fqah.. 
the second pic which i apply before tido as ramai tanya..tk oily.. 



so during my stay at taiping.. dilayan bak princess almaklumlah la jarang blk.. but after this maybe kerap kot.. as my sil n bff.. dah transfer kt taiping.. huh sedey kot.. so ada juga heart to heart talk with abg key n my beloved nephews nieces.. hmm what i can say .. i cried a lot kot masa kt sana.. to many things jadi.. so before went back for hari raya aidiladha sempat visit my adik2 kt off lama rindu kt bebudak tu.. yg lain tk sempat jumpa as ramai yg dah cuti.. so ain , fiza n ct happy sgt jumpa korang wlu kejap.. oklah nk layan tv n then tido.. lgpun lately nie line internet asyik buat hal.. padahal unifi.. huh mmg kitaorg bengang jugak.. kejap ok kejap tak.. antara reason malas nk update blog.. smtm dah mengarang tetiba offline.. huh panas jer..well esok pagi ada bowling tournament with my exofficemate.. wish me luck ya..so till then assalamualaikum n goodnite...mmuahkss

xoxo...mmuahkss

No comments:

Post a Comment