Pages

Thursday, July 14, 2011

TODAY IS THURSDAY...

Nothing much to tell u about today just a normal routine day.. work work work.. starting with my starbucks hot chocolate without cream oh my gucci hehe addicted to that drink so so much...pure n not so sweet i loikeeeee actually wanna join breakfast with my frensssss but they already had their breakfast so just left me itulah alternative nyer kan kan kan..haha smlm left my phone n purse kt off so first thing in the morning checking my phone gosh byk giler msg n misscall and aisey one of them from darling natalie new aus no sorry sayang tk dpt jwb call u i left my phone then start with meeting, discussion.. then some memorandum... and back to routine work .. bak kata pepatah keje and masalah smpi mati pun tk abis kan hohoho ...so went back on time cam penat sikit today.. blk umah mandi .. solat maghrib.. mengaji quran (lama tk mengaji rindu pulak sibuk jer kena juga luang masa) laundry... simple dinner .. ampai baju.. then bukak my primpcess si lappy.. online patutnya nk finish my reading but malas plak nk membaca ...lyn astro.. tgk news then layan citer korea  personal taste then layan bollywood citer best dhadkan hehe.. hmm my housemate sorang kursus 3 mggu, sorang tido shah alam and sorang lagi in hospital so left me alone .. home alone.. aisey dah kena tutttt cepatnya.. sgt phobia bila time itu tk mo la sakit sakit tak tertangung my menses cramp nie.. i need a rest till then adiossss..



xoxo.. NANITE EVERYONE... SWEET DREAMSSSSSS..princess waniez mau beradu :)


No comments:

Post a Comment